tirsdag 2. desember 2008

takk

nå vil jeg benytte anledningen til å takke noen personer, jeg vil starte med å takke norske idretshelter for att dem gir meg glede i hverdagen hver eneste helg. men aller mest vil jeg takke disse 3:
halvard hanevol
petter northug
oddbjørn hjelmeseth!

halvard og oddbjørn er 2 personer som viser glede med sine idretter.
når jeg ligger med beina rett ut i sofaen, med tven som spiller av nrk, og disse 2 karene på startstrek, da er det ikke mye mer jeg ønsker meg.
for når de har gått halvveis i løpet, så har de det samme smilet om munnen som de hadde ved startstreken, og når de sklir over mål, og reporteren sier sitt faste, hvordan føles det: så kommer det alltid en liten morsom kommentar, og dette gir meg glede i flere uker, ingenting varmer meg mer!

å såda, petter northug, mannen som gang på gang, lager avisoppslag, om hvor "klysete" "barnslig" og "dum" han er, til denne mannen vil jeg gi den største takken til, takken for att han knuser, svensker,russere, tyskere og all annen motstand, mannen med de sleskete kommentarene, og det upåklagelige smilet, mannen som gjør narr av utlendinger og sloss med italienere, mannen som fører norge mot ett nytt rike, mannen jeg vil takke!
tusen takk petter northug for fine minner, og flere må det bli!

Ingen kommentarer: