onsdag 12. november 2008

hærførerens dag 2!!

i dag våknet jeg ca kvart på 8, men jeg var så trøtt så jeg lot klikka ringe til kvart på 9 da, men da måtte jeg stå opp, for jeg skulle til fysio i dag,så da samme reisa som i går, ut på badet, vann i ansiktet på med klær, før jeg sykla ned til bygda, og i dag måtte det være 20 minus, men ennå så jeg 2 personer, henholdsvis en gutt og jente, stå å rett og slett råkline utenfor statoil, KAN DERE SLUTTE MED DET, og heller vise respekt for oss andre, som ikke vil se sånt!

iallefall jeg kom nå frem til fysioterapeuten jeg, og fikk massasje, som var veldig vondt, men jeg er sterk nok til ikke å kjenne smerte iallefall, (en av få kanskje).
så skulle han terapeuten vise noen styrke treningsøvelser, men de kunne jeg da fra før, hva er det han tar meg for liksom? : s
der møtte jeg også en kompis av meg(en av de greie, ikke alle fjompene og idiotene som jeg ellers kjenner)
når timen var over, så sykla jeg hjem, og gud hvor kaldt det var(ikke att jeg frøs eller noenting, for det gjør jeg bare ikke) men da fikk jeg iallefall en liten trimtur da!! : )
nå skal jeg innta 2 eller flere brødskiver med makrell i tomat, så vi snakkes senere i dag, kanskje i kveld, det har jeg jo ikke bestemt ennå da!

så kom vi på skola vettu, da hadde vi geografi og mattematikk, og nå må jeg bare uttrykke mitt sinne, for i min klasse går det 3 stk jeg ikke kan fordra, først så har vi ei jente, som flere ganger i løpet av dagen har fått uttrykt hvor forbanna feilfri hu er, men hadde det ikke vært for hu, så hadde vel verden gått under, iallefall det hu trur selv! : (
så har vi ei anna jente, hu kaller jeg bare RYKTEBØRSEN, for det er da vel ingen andre i trysil som greier å si så mye dritt som henne, hu og den feite kjæresten sin, som jeg elsker av en eller merkelig grunn(kjæresten hennes altså)
å så, har vi den tredje da, når det kommer til å kommentere hva som skjer rundt andre personer, så har vi en vinner. her er experten, om drittslenging og å kavere seg unna alt som skjer, meget imponerende til tider, fortsett det "bra" arbeidet....... godt arbeidet!


så ble det dagen en god del mye mer interessant, for etter jeg og tore spiste middag, som forresten var veldig godt(Pasta Bolognese) så kjørte ole2k meg ned til Tine og Madeleine, hvor vi spiste mat, øvde til prøve, og så en film...
når det kommer til denne filmen, så må jeg bare si jeg ble skuffet!
for i bunn og grunn var det en bra film, ikke noe å si på det, men når du setter deg ned for å se en hardspekka action film, så kan du fort bli skuffa....
for når det sitter en mann og en dame inni en bil og skal holde øye med nesten 70 russere fra sovjet tiden, og hele gjengen der er en bønsj med leiemordere, hvor stor er sannsynligheten for att du da får lyst på sex?
dette er heelt bak mål og mening egentlig, for når du da får lyst til å ha deg litt, da har du helt klart nerver av stål, gratulerer til alle som greier det,!
men desverre er nok dette bare noe som skjer på americanske action filmer! : (

når filmen var ferdig så bar det nok rett til sengs, og møte morgendagen! ; ))...........

1 kommentar:

fredrik sa...

Christian, du er KONGEN! :D
jeg skal lese hvert innlegg du legger ut;D hihi